ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 5 клас Матриця

ількість
проектів
(10)
Об'єкти проектно- технологічної діяльності учнів
Основні
технологи

Додаткові
технології
К-сть годин (70 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Проект 1
Підставка під гарячий посуд із термостійкими з'єднаннями
Технологія обробки дере­винних матеріа­лів (ДВП, фанера)

10
Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
Розуміє сутність методу фантазування. Відтворює метод фантазування під час проектування виробу.
Виконує малюнок виробу.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
Проект 2
Підставка під горнятко
Технологія
обробки
деревини
Технологія
обробки
тонколи­
стового
металу.
Технологія
обробки
дроту
8
Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
Розуміє роль природних матеріалів як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля. Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження.
Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкта проектування.
Застосовує методи фантазування та біоформ під час проектування виробу.
Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).
Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
Проект3
Кухонна дощечка
Технологія
обробки
деревини
Технологія
декупажу
7
Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.
Виконує малюнок виробу.
Проводить міні-маркетингові дослідження, щоб обґрунтувати обрання виробу та його кон­струкційних особливостей.
Розпізнає конструкційні матеріали.
Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
Проект 4
Ялинкова
прикраса
Технологія
ажурного
випилю­
вання

8
Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
Виконує малюнок виробу.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Робить висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.Визначає необхідну кількість матеріалів.
Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій

Проект 5
Серветниця
Технологія
ажурного
випилю­
вання

8
Характеризує різні технології як види декоративно-ужиткового мистецтва.
Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
Усвідомлює значущість виробу, що виготовляється.
Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.
Виконує малюнок виробу.
Робить висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Усвідомлює важливість дотримання безпечних прийомів праці
Проект 6
Рамка для фото
Технологія оздоблен­ня різьб­ленням
Технологія
ручної
обробки
деревини
8
Планує власну проектну діяльність. Вирізняє за характерними ознаками технології виготов­лення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
Комбінує композицію для оздоблення виробу.
Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки.
Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
Проект 7
Макет транспорт­ного засобу
Технологія
обробки
деревини

8
Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
Проводить міні-маркетингові дослідження, щоб обґрунтувати обрання виробу та його кон­струкційних особливостей.
Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.
Усвідомлює розвиток техніки.
Виконує малюнок виробу.
Розпізнає конструкційні матеріали.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Добирає та використовує знаряддя праці під час вирішення практичних завдань.
Проект 8
Рухома іграшка
Технологія обробки дере­винних матеріа­лів (ДВП, фанера)

7
Учень знайомиться з правилами внутрішнього розпорядку навчальної майстерні та елемен­тами технологічної діяльності.
Визначає у співпраці з учителем та іншими учнями алгоритм взаємодії в майстерні.
Знає етапи проектування.
Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Розпізнає конструкційні матеріали.                                         *■
Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
Розділ II. Технологія побутової діяльності та самообслуговування
Проект 1
«Побутові електроприлади в моєму житті»
Технологія безпечно­го корис­тування електро­приладами

3
Знає правила безпечного користування електроприладами.
Користується електроприладами, дотримуючись правил безпеки.
Розпізнає найпростіші пошкодження побутових електроприладів.
Дотримується послідовності дій у разі виявлення пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів.
Усвідомлює важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електро­приладами
Проект 2
«Сервіруван­ня святкового столу»
Культура споживан­ня їжі. Технологія сервіру­вання столу

3
Розрізняє столові прибори.
Сервірує стіл.
Уміло поводиться за столом.
Усвідомлює важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу

Календарно - тематичне планування
5 клас
(70 годин, 2 години на тиждень)
Дата
Зміст уроку
Примітка
Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки
Проект 1: Підставка під гарячий посуд з термостійкими з’єднаннями.
1

Вступ. Вступний інструктаж з БЖ та ОП

2

Підставка під гарячий посуд з термостійкими з’єднаннями

3

Поняття про проектування. Етапи проектування.

4

Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту.

5

Поняття про метод фантазування. Проектування виробу методом фантазування. Графічне зображення.

6

Добір конструкційних матеріалів(ДВП, фанера). та інструментів.

7

Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП, фанера).

8

Виготовлення деталей підставка під гарячий посуд

9

Виготовлення деталей підставка під гарячий посуд з термостійкими з’єднаннями

10

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Проект 2: Підставка під горнятко.
11

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

12

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.

13

Добір конструкційних матеріалів (ДВП, фанера) та інструментів.

14

Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП, фанера).

15

Виготовлення деталей підставка під горнятко.

16

З’єднання деталей(ДВП, фанера)  виробу. Підставка під горнятко.

17

Остаточна обробка виробу

18

Презентація проекту.Захист проекту

Проект 3: Кухонна дощечка
19

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

20

Проектування кухонної дощечки методом фантазування. Графічне зображення.

21

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення кухонної дощечки.

22

Виготовлення шаблонів виробу.

23

Виготовлення кухонної дощечки.

24

Оздоблення кухонної дощечки..

25

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Проект 4: Ялинкова прикраса.
26

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

27

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.

28

Добір конструкційних матеріалів (ДВП, фанера,кольоровий папір) та інструментів.

29

Технологія обробки матеріалів
(ДВП, фанера, кольоровий папір).

30

Виготовлення деталей ялинкових прикрас.

31

З’єднання деталей  виробу. Ялинкових прикрас.

32

Остаточна обробка виробу

33

Презентація проекту.Захист проекту

Проект 5: Серветниця.
34

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

35

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.

36

Добір конструкційних матеріалів (ДВП, фанера) та інструментів.

37

Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП, фанера).

38

Виготовлення деталей Серветниці.

39

З’єднання деталей(ДВП, фанера)  виробу. Серветниці.

40

Остаточна обробка виробу

41

Презентація проекту.Захист проекту

Проект 6: Рамка для фото.
42

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

43

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.

44

Добір конструкційних матеріалів (ДВП, фанера,кольоровий папір) та інструментів.

45

Технологія обробки матеріалів
(ДВП, фанера, кольоровий папір).

46

Виготовлення деталей рамка для фото.

47

З’єднання деталей  виробу. Рамка для фото.

48

Остаточна обробка виробу

49

Презентація проекту.Захист проекту

Проект 7: Макет транспортного засобу.
50

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

51

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.

52

Добір конструкційних матеріалів (ДВП, фанера) та інструментів.

53

Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП, фанера).

54

Виготовлення деталей макету транспортного засобу.

55

З’єднання деталей(ДВП, фанера)  виробу. Макет транспортного засобу.

56

Остаточна обробка виробу

57

Презентація проекту.Захист проекту

Проект 8: Рухома іграшка.

58

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

59

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.

60

Добір конструкційних матеріалів (ДВП, фанера) та інструментів.

61

Виготовлення деталей макету рухома іграшка.

62

З’єднання деталей(ДВП, фанера)  виробу.

63

Остаточна обробка виробу

64


Презентація проекту.Захист проекту

Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
Міні-проект 1: Сервірування святкового столу»
Технології: технологія формування культури споживання їжі;технологія сервірування столу
65

Види столових приборів.

66

Правила поведінки за столом.

67

Сервірування святкового столу.

Проект 2: Побутові електроприлади в моєму житті.
68

Технологія: технологія безпечного користування побутовими електроприладами.

69

Побутові електроприлади

70

Загальні правила користування побутовими електроприладами


Комментариев нет:

Отправить комментарий