Кількість
проектів
(6)
|
Об'єкти проектно- технологічної діяльності учнів
|
Основні
технологи
|
Додаткові
технології
|
К-сть годин (35 год)
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Проект 1
|
Органайзер
|
Технологія
ручної
обробки
деревини
|
Технологія
трафа
ретного
розпису
|
8
|
Планує власну проектну діяльність.
Розуміє призначення методу фокальних об'єктів.
Використовує моделі-аналоги для вдосконалення виробу. Застосовує методи проектування. Читає графічне зображення (схеми) на дві площини проекцій.
Характеризує властивості конструкційних матеріалів.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.
Знає будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Використовує контрольно-вимірювальний інструмент.
Оздоблює виріб.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
|
Проект 2
|
Підставка для спецій, прикрас, сувенірів, квітів тощо
|
Технологія
ручної
обробки
деревини
|
8
|
Планує власну проектну діяльність.
Відтворює алгоритм методу фокальних об'єктів для створення чи вдосконалення виробу. Читає та виконує графічне зображення (схеми) на дві площини проекцій.
Усвідомлює важливість грамотного виконання графічного зображення для виготовлення виробу. Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки.
Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Розрізняє види механізмів перетворення та передачі руху. Робить висновки про роль механізмів у перетворювальній діяльності.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технологи його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Використовує контрольно-вимірювальний інструмент.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
| |
Проект 3
|
Панно
|
Технологія
оздоб
лення
мозаїкою
|
Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)
|
8
|
Планує власну проектну діяльність. Комбінує композицію для оздоблення виробу.
Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.
Знає будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
|
Проект 4
’
|
Рамка для фото
|
Технологія оздоблення різьбленням
|
Технологія
ручної
обробки
деревини
|
9
|
Планує власну проектну діяльність. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
Комбінує композицію для оздоблення виробу.
Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки.
Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб.
Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій
|
Розділ II. Технологія побутової діяльності та самообслуговування
| |||||
Проект 1
|
«Малярні роботи в побуті власними руками»
|
Технологія
малярних
робіт
|
1
|
Наводить приклади застосування відповідних технологій під час виконання малярних робіт. Знає про шкідливий вплив фарб і може йому запобігати.
Добирає матеріали та інструменти для виконання малярних робіт.
Усвідомлює важливість правильного добору матеріалів для малярних робіт з погляду доцільності та безпеки їх використання
| |
Проект 2
|
«Я споживач»
|
Технологія придбання продуктів харчування та інших товарів
|
1
|
Наводить приклади призначення етикеток та екологічних символів.
Читає та розуміє значення спеціальних символів, штрих-кодів.
Розрізняє екологічні символи і стандарти якості та безпеки.
Критично ставиться до інформації про товари для збереження здоров'я. Висловлює власні судження про необхідність маркування споживчих товарів. Усвідомлює важливість дотримання рекомендацій щодо утилізації тари
|
Календарно-тематичне планування з трудового навчання 7 клас (35годин)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
Розділ 1. Основи
матеріалознавства
|
|||
1
|
Вступ.
Вступний інструктаж з БЖ. Організація
робочого місця
|
||
2
|
Види конструкційних матеріалів.
Деревина як конструкційний матеріал.
|
||
3
|
Пиломатеріали, способи отримання. Їх
види та призначення
|
||
4
|
Властивості
деревини. Добір матеріалу для виготовлення виробу.
|
||
5
|
Вибір
деревини для виготовлення виробу
|
||
Розділ 2. Технологія виготовлення виробів
із деревини
|
|||
6
|
Елементи
графічної грамоти.
Поняття
про проеціювання. Вигляди виробів на кресленні.
|
||
7
|
Виконання
графічного зображення обраного
об’єкта праці
|
||
8
|
Розмічання
заготовки.
Послідовність
виготовлення виробу. Інструменти для розмічання.
|
||
9
|
Прийоми вимірювання
заготовок із пиломатеріалів та їх розмічання. Припуски на обробку
пиломатеріалів
|
||
10
|
Пиляння
деревини.
Інструменти для пиляння
деревини. Будова ножівки. Форма зубців ножівки. Розведення та загострення
зубців.
|
||
11
|
Пиляння вздовж і впоперек
волокон. Припуски на пиляння. Прийоми запилювання. Стусло та його
застосування
|
||
12
|
Стругання
деревини
Технологічний
процес стругання деревини.
|
||
13
|
Поняття
про утворення стружки. Інструмент для стругання
(рубанок, шерхебель).
|
||
14
|
Підготовка
рубанка до роботи. Прийоми стругання фаски, крайки, пласті. Перевірка
якості стругання (на
просвіт)
|
||
15
|
Процес розмічання
шипового з’єднання. Види з’єднань. Шипові з’єднання. Розмічання шипового
з’єднання.
|
||
16
|
Послідовність
виготовлення одинарного шипового з’єднання
|
||
17
|
Виготовлення
шипового з’єднання. Запилювання.
|
||
18
|
Довбання
деревини. Долота і стамески, їх призначення.
|
||
19
|
Глухі
та наскрізні отвори. Прийоми роботи столярним інструментом
під час виготовлення шипових з’єднань.
|
||
20
|
Припасування елементів
шипового з’єднання. Затискні пристрої: струбцини, гвинтовий прес, їх
використання в столярній справі
|
||
21
|
Технологія
оздоблення виробу. Призначення оздоблення виробів із деревини.
|
||
22
|
Види
оздоблення виробів із деревини.
|
||
23
|
Підготовка
поверхонь виробу до оздоблення. Особливості технології оздоблення (обробка
поверхні виробу спеціальними розчинами тощо). Шліфувальні матеріали.
|
||
24
|
Матеріали
для оздоблення. Прийоми оздоблення виробів із деревини.
Догляд за виробами з деревини
|
||
Розділ
3. Основи техніки, технологій і проектування
|
|||
25
|
Сучасні
методи обробки деревини.
Відомості
про сучасні методи і прийоми обробки деревини.
|
||
26
|
Електрифіковані
знаряддя праці, їх переваги порівняно з ручними і механічними знаряддями
праці.
|
||
27
|
Економія
матеріалів та електроенергії.
|
||
28
|
Поняття
про безвідходне виробництво в сучасній деревообробній промисловості
|
||
29
|
Основи
проектної діяльності. Методи проектування: метод фокальних об’єктів.
|
||
30
|
Алгоритм
роботи за методом: вибір випадкових об’єктів, визначення ознак випадково
обраних об’єктів, приєднання їх ознак до фокального об’єкта
|
||
Розділ 4. Технологія побутової діяльності
|
|||
31
|
Основи
технології малярних робіт.
Малярні роботи. Матеріали
та інструменти для малярних робіт.
|
||
32
|
Технологія виконання
малярних робіт
|
||
33
|
Технологія кріплення
настінних предметів. Способи розміщення і кріплення предметів у інтер’єрі
кімнати.
|
||
34
|
Інструменти та
пристосування для кріплення предметів.
|
||
35
|
Прилади для пошуку проводів
електромережі. Кріпильні вироби: шурупи, дюбелі, анкери
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий