Кількість
проектів
(10)
|
Об'єкти
проектно- технологічної діяльності учнів
|
Основні
технологи
|
Додаткові
технології
|
К-сть
годин (70 год)
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
|
Проект 1
|
Головоломка з дроту
|
Технологія
обробки
дроту
|
9
|
Розуміє етапи проектування.
Знає властивості конструкційних матеріалів.
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Розрізняє та називає інструменти та
пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Добирає інструменти та
матеріали для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Дотримується правил безпечної праці під час
виконання технологічних операцій
|
||
Проект 2
|
Брелок
|
Технологія
обробки
тонколи
стового
металу
|
Технологія
обробки
дроту
|
10
|
Розуміє сутність методу біоформ у створенні
(дослідженні) форми виробу. Застосовує методи фантазування та біоформ під час
проектування виробу.
Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку
технічного об'єкта; розуміє сутність базової моделі. Має уявлення про
масштаб. Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Знає властивості конструкційних матеріалів.
Добирає інструменти та матеріали для
виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Дотримується правил безпечної праці під час
виконання технологічних операцій
|
|
Проект 3
|
Серветниця
|
Технологія
обробки
тонколи
стового
металу
|
Технологія
карбуван
ня
|
7
|
Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкта
проектування. Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми
виробу. Застосовує методи фантазування та біоформ під час проектування
виробу.
Читає та виконує зображення плоскої деталі
(схеми).
Визначає необхідну кількість матеріалів.
Добирає інструменти та матеріали для
виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за татовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці під час
виконання технологічних операцій
|
|
Проект 4
|
Ялинкова
прикраса
|
Технологія
ажурного
випилю
вання
|
8
|
Дотримується послідовності етапів проектної
діяльності.
Виконує малюнок виробу.
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Робить висновки про необхідність економного
використання конструкційних матеріалів. Добирає інструменти та матеріали для
виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення.Визначає необхідну кількість
матеріалів.
Дотримується прийомів роботи з
інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної
праці під час виконання технологічних операцій
|
||
Проект 5
|
Підставка під горнятко
|
Технологія
обробки
деревини
|
Технологія
обробки
тонколи
стового
металу.
Технологія
обробки
дроту
|
9
|
Вирізняє за характерними ознаками
технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
Розуміє роль природних
матеріалів як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля. Обговорює та висловлює судження щодо
цінності конструкційних матеріалів природного походження.
Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкта
проектування.
Застосовує методи фантазування та біоформ
під час проектування виробу.
Читає та виконує зображення плоскої деталі
(схеми).
Добирає інструменти та матеріали для
виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами та пристосуваннями.
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної
праці під час виконання технологічних операцій
|
|
Проект 6
’
|
Рамка для фото
|
Технологія оздоблення різьбленням
|
Технологія
ручної
обробки
деревини
|
8
|
Планує власну проектну діяльність. Вирізняє
за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів,
поширені в регіоні проживання.
Комбінує композицію для оздоблення виробу.
Розуміє вплив властивостей конструкційних
матеріалів на технологію обробки.
Добирає матеріали, інструменти та обладнання
для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб.
Дотримується правил безпечної
праці під час виконання технологічних операцій
|
|
Проект 7
|
Макет транспортного засобу
|
Технологія
обробки
деревини
|
8
|
Дотримується послідовності етапів проектної
діяльності.
Проводить міні-маркетингові
дослідження, щоб обґрунтувати обрання виробу та його конструкційних
особливостей.
Застосовує метод фантазування під час
проектування виробу.
Усвідомлює розвиток техніки.
Виконує малюнок виробу.
Розпізнає конструкційні матеріали.
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Добирає та використовує знаряддя праці під
час вирішення практичних завдань.
|
||
Проект 8
|
Рухома іграшка
|
Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП, фанера)
|
7
|
Учень знайомиться з правилами внутрішнього
розпорядку навчальної майстерні та елементами технологічної діяльності.
Визначає у співпраці з учителем
та іншими учнями алгоритм взаємодії в майстерні.
Знає етапи проектування.
Називає
конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу.
Розпізнає конструкційні матеріали.
Добирає інструменти та матеріали для
виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами та пристосуваннями.
Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної
праці під час виконання технологічних операцій
|
||
Розділ II.
Технологія побутової діяльності та самообслуговування
|
||||||
Проект 1
|
«Охайне житло»
|
Технологія догляду за житлом
|
3
|
Знає правила добору мийних засобів для догляду
за різними видами поверхонь. Знає правила безпечного користування мийними
засобами та побутовою технікою. Читає і розуміє інформацію про товари.
Розрізняє та добирає мийні засоби та
інструменти для прибирання житла.Критично ставиться до інформації про товари для збереження здоров'я.
Обговорює та висловлює власну думку щодо важливості для людини гігієни житла.
Усвідомлює важливість вибору мийних засобів та їхнього впливу на довкілля
|
||
Проект 2
|
«Здоров'я та краса мого волосся»
|
Технологія догляду за волоссям
|
2
|
Знає, які чинники впливають на стан
волосся.
Визначає комплекс процедур та засобів для
догляду за своїм волоссям залежно від його типу. Планує дії по догляду за
власним волоссям.
Усвідомлює необхідність догляду
за волоссям
|
||
Календарно - тематичне
планування
6 клас
(70 годин, 2 години на тиждень)
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
Розділ І. Основи проектування,
матеріалознавства та технології обробки
Проект 1: Головоломка з дроту
|
|||
1
|
Вступ. Вступний
інструктаж з БЖ та ОП
|
||
2
|
Головоломка
з дроту
|
||
3
|
Поняття про
проектування. Етапи проектування.
|
||
4
|
Вибір об’єкта
проектування. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
5
|
Поняття про метод
фантазування. Проектування виробу методом фантазування. Графічне зображення.
|
||
6
|
Знає властивості конструкційних матеріалів.
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу
|
||
7
|
Технологія обробки дроту
|
||
8
|
Виготовлення деталей головоломки
з дроту
|
||
9
|
Остаточна обробка
виробу. Захист проекту.
|
||
Проект 2:Брелок
|
|||
10
|
Розуміє сутність методу біоформ у створенні
(дослідженні) форми виробу. Застосовує методи фантазування та біоформ під час
проектування виробу.
|
||
11
|
Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного
об’єкта; розуміє сутність базової моделі.
|
||
12
|
Має уявлення про масштаб. Читає та виконує зображення
плоскої деталі (схеми).
|
||
13
|
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Знає властивості конструкційних матеріалів.
|
||
14
|
Добирає інструменти та матеріали для виготовлення
виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного
виробу та технології його виготовлення.
|
||
15
|
Дотримується прийомів роботи з інструментами та
пристосуваннями.
|
||
16
|
Технологія
обробки тонколистового металу. Технологія обробки дроту.
|
||
17
|
Виготовлення
деталей брелка
|
||
18
|
З’єднання
деталей виробу
|
||
19
|
Остаточна обробка
виробу. Захист проекту.
|
||
Проект 3: Серветниця
|
|||
20
|
Вибір та
обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
21
|
Проектування серветниці методом фантазування. Графічне
зображення.
|
||
22
|
Добір
конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення серветниці.
|
||
23
|
Виготовлення
шаблонів виробу.
|
||
24
|
Виготовлення серветниці.
|
||
25
|
Оздоблення кухонної серветниці.
|
||
26
|
Остаточна обробка
виробу. Захист проекту.
|
||
Проект 4: Ялинкова прикраса.
|
|||
27
|
Вибір та
обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
28
|
Проектування
малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.
|
||
29
|
Добір
конструкційних матеріалів (ДВП, фанера,кольоровий
папір) та інструментів.
|
||
30
|
Технологія обробки
матеріалів
(ДВП,
фанера, кольоровий папір).
|
||
31
|
Виготовлення
деталей ялинкових
прикрас.
|
||
32
|
З’єднання
деталей виробу. Ялинкових прикрас.
|
||
33
|
Остаточна обробка
виробу
|
||
34
|
Презентація
проекту.Захист проекту
|
||
Проект 5: Підставка під
горнятко.
|
|||
35
|
Вибір та
обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
36
|
Проектування
малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.
|
||
37
|
Добір
конструкційних матеріалів (ДВП, фанера) та
інструментів.
|
||
38
|
Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП,
фанера).
|
||
39
|
Виготовлення
деталей підставка під горнятко.
|
||
40
|
З’єднання
деталей(ДВП, фанера) виробу. Підставка
під горнятко.
|
||
41
|
Остаточна обробка
виробу
|
||
42
|
Презентація
проекту.Захист проекту
|
||
Проект 6: Рамка для фото.
|
|||
43
|
Вибір та
обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
44
|
Проектування
малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.
|
||
45
|
Добір
конструкційних матеріалів (ДВП, фанера,кольоровий
папір) та інструментів.
|
||
46
|
Технологія обробки
матеріалів
(ДВП,
фанера, кольоровий папір).
|
||
47
|
Виготовлення
деталей рамка для фото.
|
||
48
|
З’єднання
деталей виробу. Рамка для фото.
|
||
49
|
Остаточна обробка
виробу
|
||
50
|
Презентація
проекту.Захист проекту
|
||
Проект 7: Макет транспортного засобу.
|
|||
51
|
Вибір та
обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
52
|
Проектування
малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.
|
||
53
|
Добір конструкційних
матеріалів (ДВП, фанера) та інструментів.
|
||
54
|
Технологія обробки деревинних матеріалів
(ДВП,
фанера).
|
||
55
|
Виготовлення деталей
макету транспортного засобу..
|
||
56
|
З’єднання
деталей(ДВП, фанера) виробу. Макет
транспортного засобу.
|
||
57
|
Остаточна обробка
виробу
|
||
58
|
Презентація
проекту.Захист проекту
|
||
Проект 8: Рухома іграшка.
|
|||
59
|
Вибір та
обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
||
60
|
Проектування
малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення.
|
||
61
|
Добір
конструкційних матеріалів (ДВП, фанера) та
інструментів.
|
||
62
|
Виготовлення деталей
макету рухома іграшка.
|
||
63
|
З’єднання
деталей(ДВП, фанера) виробу.
|
||
64
|
Остаточна обробка
виробу
|
||
65
|
Презентація
проекту.Захист проект
|
||
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та
самообслуговування
|
|||
Міні-проект 1: Охайне житло»
Технологія догляду за житлом
|
|||
66
|
Знає правила добору мийних засобів для догляду за
різними видами поверхонь. Знає правила безпечного користування мийними
засобами та побутовою технікою
|
||
67
|
Читає і розуміє інформацію про товари.
Розрізняє та добирає мийні засоби та інструменти для
прибирання житла.
|
||
68
|
Критично ставиться до інформації про товари для
збереження здоров’я.
Обговорює та висловлює власну думку щодо важливості для
людини гігієни житла.
Усвідомлює важливість вибору мийних засобів та їхнього
впливу на довкілля
|
||
Міні-проект 2: Здоров’я та
краса мого волосся.
Технологія догляду за волоссям.
|
|||
69
|
Знає, які чинники впливають на стан волосся.
Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за
своїм волоссям залежно від його типу.
|
||
70
|
Планує дії по догляду за власним волоссям.
Усвідомлює
необхідність догляду за волоссям
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий