Кількість
проектів
(3)
|
Об'єкти проектно- технологічної діяльності учнів
|
Основні
технологи
|
Додаткові
технології
|
К-сть годин (35 год)
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Розділ 1.
Основи проектування, матеріалознавства та технологи обробки
|
|||||
Проект 1
|
Обладнання зони відпочинку на вулиці, у
школі, вдома (лавка)
|
Технологія
ручної
обробки
деревини
|
|
16
|
Характеризує результати проектування на
кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з
використанням аналогів.
Усвідомлює доцільність застосування методів
проектування для вирішення завдань.
Розуміє біоніку як науку про створення
механізмів, пристроїв, технічних об'єктів чи технологій, ідея яких запозичена
з живої природи. Застосовує елементи біоніки в процесі створення форми
виробу.
Читає та виконує кресленик деталей виробу
та технічний рисунок (за потреби під час виконання проекту).
Вирізняє за характерними ознаками
технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
Створює композицію для оздоблення виробу.
Обґрунтовує доцільність вибору
конструкційних матеріалів.
Визначає необхідну кількість матеріалів.
Добирає матеріали, інструменти та
обладнання для виготовлення виробу.
Виконує технологічні операції відповідно до
обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи
з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виготовляє виріб.
Оздоблює виріб.
Дотримується правил безпечної
праці під час виконання технологічних операцій.
Оцінює результати власної
діяльності
|
Проект 2
|
Обладнання та пристосування для навчальних
кабінетів
|
Технологія
ручної
обробки
сортового
прокату.
Технологія
ручної
обробки
деревини
|
Технологія
механічної
обробки
деревини
|
18
|
Знає властивості та сфери застосування
сучасних конструкційних матеріалів.
Обґрунтовує власні судження
щодо галузей застосування конструкційних матеріалів. Усвідомлює важливість
вторинної переробки сировини.
Пояснює застосування автоматичних пристроїв
у технологічних процесах, побуті. Розпізнає автоматичний пристрій за
принципом його дії.
Усвідомлює важливість автоматики в побуті
та виробництві.
Характеризує сфери застосування
електрифікованих знарядь праці.
Читає та виконує кресленик деталей виробу
та технічний рисунок (за потреби під час виконання проекту).
Усвідомлює значення стандартів у процесі
створення графічної документації.
Розраховує орієнтовний бюджет проекту.
Визначає необхідну кількість матеріалів для
виготовлення виробу.
Добирає матеріали, інструменти та
обладнання для виготовлення виробу.
Дотримується прийомів роботи з
інструментами, пристосуваннями та обладнанням.Виконує технологічні операції
відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Виготовляє
виріб.
Дотримується правил безпечної
праці під час виконання технологічних операцій.
Оцінює результати власної
діяльності
|
Розділ
II. Технологія побутової діяльності та самообслуговування
|
|||||
Проект 1
|
«Мій стиль»
|
Технологія
проек
тування
власного
стилю
|
|
1
|
Називає основні стилі одягу. Знає і називає
види одягу.
Виконує проект зі створення власного стилю
в одязі.
Уміє враховувати особливості своєї фігури в
доборі одягу, поєднувати види одягу тощо. Добирає краватки та зав'язує їх
різними способами.
Усвідомлює власний стиль в одязі
|
Календарно-тематичне планування з трудового навчання 9 клас (35 годин)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
|
Розділ 1. Основи проектування,
матеріалознавства та технології обробки
|
||||
Об'єкт проектної діяльності № 1: обладнання зони відпочинку
на вулиці, в школі, вдома. Основна технологія: технологія ручної обробки сортового прокату.
Додаткова технологія: технологія ручної обробки
деревини
|
||||
1
|
|
Планування проектної діяльності. Вибір
об'єкта проектування та його аналоги (лавка). Біоніка
|
|
|
2
|
|
Конструювання форми виробу на основі
біоніки. Графічні зображення. Лінії креслення
|
|
|
3
|
|
Нанесення розмірів. Масштаб
|
|
|
4
|
|
Виконання двох і трьох проекцій деталей
|
|
|
5
|
|
Поняття про розрізи та перерізи. Виконання
ескізів або креслеників деталей
|
|
|
6
|
|
Виконання ескізів або креслеників деталей
|
|
|
7
|
|
Особливості декоративних технологій регіону.
Створення композиції оздоблення виробу
|
|
|
8
|
|
Добір необхідної кількості конструкційних
матеріалів. Добір інструментів та обладнання
|
|
|
9
|
|
Технологічний процес виготовлення виробу
|
|
|
10
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
11
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
12
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
13
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу. Оздоблення деталей
|
|
|
14
|
|
Технологічний процес виготовлення виробу.
Оздоблення деталей. Складання деталей у виріб
|
|
|
15
|
|
Технологічний процес виготовлення виробу.
Складання деталей у виріб
|
|
|
16
|
|
Захист проекту
|
|
|
Об'єкт проектної діяльності № 2: обладнання та пристосування
для навчальних кабінетів. Основна технологія: технологія ручної обробки
сортового прокату, технологія ручної обробки деревини. Додаткова технологія: технологія механічної
обробки деревини
|
||||
17
|
|
Сучасні конструкційні матеріали (пластики,
композити) та галузі їх застосування. Конструкційні матеріали з вторинної
обробки сировини
|
|
|
18
|
|
Автоматичні пристрої на виробництві та в
побуті. Електрифіковані знаряддя праці
|
|
|
19
|
|
Планування проектної діяльності. Вибір
об'єкта проектування. Моделі-аналоги
|
|
|
20
|
|
Стандарт у кресленні. Внутрішня будова
деталей. Поняття про розрізи та перерізи
|
|
|
21
|
|
Особливості виконання та читання креслень
з'єднань деталей
|
|
|
22
|
|
Конструювання виробу. Виконання ескізів
деталей
|
|
|
23
|
|
Розрахунок бюджету проекту. Добір
матеріалів, інструментів та обладнання
|
|
|
24
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
25
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
26
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
27
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
28
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
29
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
30
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
31
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу
|
|
|
32
|
|
Технологічний процес виготовлення деталей
виробу: опорядження деталей, складання
|
|
|
33
|
|
Технологічний процес виготовлення виробу:
складання, налагодження
|
|
|
34
|
|
Захист проекту
|
|
|
Розділ II. Технологія побутової діяльності
та самообслуговування
|
||||
Проект: «Мій стиль».
Технологія: технологія проектування власного стилю
|
||||
35
|
|
Поняття про стиль одягу. Види стилів одягу.
Формування власного стилю з урахування індивідуальних особливостей
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий